„Viitorul trebuie planificat!”

Site-ul de promovare a orasului Oradea a costat 10.000 euro preluand o tema care a costat 55 de dolari

In primul rand felicit pe cei care au realizat site-ul Oradea avea nevoie de un asemenea site de promovare…http://oradea.travel/

In al 2 lea. Mai urmeaza acuma ca si in realitate sa se realizeze unele modificari ca turisti sa nu fie dezamagiti de ce vor vedea (unele fotografii sunt prea editate si nu prezinta realitatea).

In al 3 lea rand nu e normal ca un site sa coste 10.000 euro, cand tema site-ului a costat 55 de dolari. Este o tema de wordpress o gasiti aici: http://themeforest.net/item/world-responsive-travel-woo-commerce-theme/3807879

Lipsa de profesionalism si de bun simt. Programatorul a uitat sau nu stie sa schimbe denumirea folderului director al site-ului - LostWorldTheme-. Vreau sa subliniez ca in Oradea sunt foarte multi oradeni talentati, fotografi, programatori, designeri, agentii creative etc.. care ar fi putut sa realizeze un site original, reprezentativ pentru oras mai frumos la un pret decent.

Probabil nu va intereseaza aceste aspecte, dar noi stim doar sa copiem, sa furam si pe urma sa venim sa spunem ce mare lucru am realizat. Din pacate ne mintim pe noi si acest lucru ne reprezintam cel mai biine.

Astept critici si sa sara lumea in cap..Go!

Ps: Partea stanga: 55 dolari
Partea dreapta: 10.000 euro

3 comentarii:

  1. Bine punctat! Asta este o problema la nivel national. Din cate stiu eu si frunza doamnei Udrea a fost cumparata cu bani de nimic de catre ceva agentie si apoi vanduta pe o suma cu multe zerouri.

    Din pacate nimeni nu ii mai poate trage în teapa!!!

    Concluzia ii una si buna, furat sau nu, Oradea ii primul oras din Romania care are domeiu pe travel. Asta trebuie apreciat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Thông tin cụ thể hơn, ông Đào Anh Tuấn, Tổng giám đốc cong ty van tai Ha Noi cho biết, vận tải hàng hóa của đơn vị thue xe tai nho vẫn chưa đạt kết quả tốt nhưng hành khách thời gian qua tăng khá tuyệt vời với mức hơn 10% so với năm 2016. khác biệt, doanh thu tăng rất cao, nhất là trong tháng 6 vừa qua tăng hơn 50%.

    Chúng tôi phải áp dụng nhiều giải pháp thuê xe tải tại Hà Nội linh hoạt, trong đó ưu tiên tăng cường tàu chạy các chặng ngắn như: Sài Gòn - Phan Thiết, Sài Gòn - Nha Trang. Tháng 5 vừa qua, đưa vào khai thác tuyến thế hệ Nha Trang - Huế và đã đạt 70% hệ số khai thác”, ông Tuấn nói và cho biết, khác lạ, lần trước tiên đường sắt xây dưng chính sách lạnh lẽo vé linh hoạt, khuyến mãi, giảm rét vé tập thể, công ty du lịch, đoàn kết nâng chất lượng vệ sinh toa xe, tương tác với khách hàng gia thue xe tai cho hang Binh Duong nhiều hơn. “Chính điều này đã hút lượng khách lớn quay trở lại với đường sắt, ông Tuấn lý giải.

    RăspundețiȘtergere